23 lutego 2014

Cieszę się, że listownik przypadł Wam do gustu. Może i Wy odnajdziecie w czeluściach swoich domów pudełko idealne do oklejenia? Widziałam kiedyś na stylowi.pl przecięte na pół po skosie pudełka po ryżu/kaszy czy tym podobnych. Można nawet zrobić z nich listownik dwustronny, przekładając górną część pudełka do tyłu i sklejając 'plecy'. :)
Ja w końcu wykończyłam 2 zakładki. Od dawna mi się takie podobały. Jedna jest dla mnie, druga dla siostry. Zgadniecie która jest moja?
Zanim je zrobiłam, zdążyłam przeczytać 4 grube księgi.
Zdjęcia przedstawiają 2 strony. Boki pomalowane są farbą w pasującym kolorze: czerni i zieleni.


Żeby wykonać te zdjęcia musiałam się nieźle nagimnastykować. Dlaczego? Bo moja pomocnica w postaci Romuszki musiała koniecznie mi pomóc. Taka mała relacja z backstage.


Pozdrawiam Was w tą słoneczną i piękną pogodę!

6 komentarzy:

  1. Przekaż buziaka od Bite'a Romie :) ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zakładki, ale.... gwiazda jest tylko jedna - Romuszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. no toście miały zabwę przy tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie fajne, ale ta koronkowa (to Twoje, prawda?) miodzio!
    Przy robieniu faotek mam podobny problem tylko, że kocie, a nie psie nosy sie wpychaja w kadr ;)
    Wygłaszcz mogelkę.
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie zgadłaś, ale fajnie że próbowałaś :) Moja jest ta druga, nieco romantyczna ;)
      Całusy i głaski przekażę jak tylko wrócę do domu:) Dzięki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...