3 lutego 2014

Jak widać trochę pozmieniałam wygląd bloga, już jakiś czas nad tym myślałam, ale czasu brak.... Zaczęły mnie męczyć te wszechogarniające szarości, zredukowałam ich ilość. Zmiany są spowodowane tym, iż jestem bardzo zdenerwowana, wyprowadzona z równowagi do tego stopnia, że muszę coś robić, bo na nauce nijak nie mogę się skupić... Dawno nikt ani nic mnie tak nie wkurzyło.... Trzyma mnie od rana, ćwiczenia z Chodakowską, czekoladki, tabletki nic nie pomogło... Niech ten dzień się już skończy...
Ale nie ma tego złego, bo znalazłam fajne stronki w sieci ;)Pierwsza to strona z obrazkami, znajdziecie tam wszystkie jakie chcecie! <Weheartit>Druga to kreator kolaży, idealny na nagłówki i nie tylko. Ja właśnie tak zrobiłam swój. <Pixlrekpress> Obsługa jest dosyć prosta, choć anglojęzyczna, mam nadzieję, że się połapiecie co i jak. Ale w razie czegoś pytajcie śmiało, służę radą.
 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...