1 lutego 2014

No i stało się! Zostałam ciocią, taką w stu procentach :) Z sesją wyrobiłam się w sam raz, bo już 29. 01. 2014r. o 17: 55 na świat przyszła Dorotka :) Ważyła prawie 2, 8 kg; dostała 9 pkt w skali Apgar, długość ciałka to 51cm. Taka nasza mała kruszynka topiąca się w zakupionych ubrankach :) Malutka jest bardzo słodka, ale niestety tylko na nią zerknęłam z daleka i musiałam iść :( Dopadło mnie jakieś przeziębienie więc wszelkie kontakty niewskazane. Może za tydzień już mi przejdzie?


Co więcej u mnie? W sumie to nic ciekawego, tylko nauka, nauka i nauka. Oczywiście towarzyszy mi Romka, nie może przepuścić okazji, że pańcia siedzi pod kocem i 'nie nie robi' więc może z nią leżeć. Myślałam, że będę miała już niedługo kilka dni wolnego, ale się nie zapowiada... A nowe drewienka do decu już przyszły i czekają na moją wenę. Zamawiałam je na deku.pl, polecam Wam ten sklep bardzo, bardzo! Ceny przystępne, jakość dobra, wysyłka ekspresowa! 


Spadam po koc i zmuszam się do nauki, bo coś mnie leń i olewka wzięły na te wszystkie egzaminy. Sama nie wiem czy to dobrze czy źle.

4 komentarze:

  1. Faktyznie malusieńka ale najważniejsze, że zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka!
    a zdjęcia słodkie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna malutka:) gratulacje:)! rzeczywiście, sesja była na ostatnią chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, jesteś ciocią:)) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...