1 marca 2014

To był dla mnie bardzo długi i ciężki tydzień. Od razu wrócić z wolnego i rzucić się w wir praktyk... A przyszłe tygodnie nie zapowiadają się lżej. Jednak to szkolnictwo wyższe też jest nieprzemyślane i moim zdaniem wymaga sporo poprawek, jak reszta rzeczy w naszym ''państwie''. Nawet nie miałam czasu w spokoju usiąść i napić się herbaty, o blogowaniu nie wspominając. Dzisiaj będę nadrabiać zaległości. Ale w sumie to nie o tym chciałam pisać. 
Któregoś dnia zasiadłam do malowania podkładek pod kubki, a później do wyboru wzorów (najfajniejsza część deku). Miałam upatrzone moje ukochane róże z tego postu <klik>  , ale poprzykładałam je i nijak nie pasowały do tych okrąglaczków. Za to świetnie wyglądały na nich babeczki. Serwetkę kupiłam w sumie przez przypadek i teraz żałuję, że tylko 1 sztukę. Wyszedł kolorowo- postarzany komplet babeczkowy, wykończony lakierem Flugger nr 70 czyli duży połysk. Podkładek jest 4. Można je u mnie kupić :) 
Uwaga, dużo zdjęć, nie mogłam się zdecydować które zamieścić :) 
Tekstylia w babeczki pochodzą z Biedronki :)
Dodam jeszcze, że serwetki przyklejałam metodą ''na żelazko'' i jestem zachwycona takim przyklejaniem. Serwetka świetnie się trzyma, jest równiusieńka, aż szkoda, że wszystkich powierzchni nie można potraktować żelazkiem.


Przy okazji chciałabym Wam polecić stronę Inspirello- znajdziecie tam rzeczy do zdobienia, gotowe prace, a także mnóstwo kursów w formie filmików na youtube :) I to nie tylko z dziedziny decoupage. Zajrzyjcie koniecznie.
Pogoda dzisiaj dosyć ponura, ale i tak czuć wiosnę w powietrzu. Zmykam więc na spacer, bo najbliższe 2 tygodnie spędzę bez Romki i spacerów :( Myślałam, że 5 dni to dużo, ale jak ja wytrzymam 14?
Pozdrawiam, domatorka Kaśka ;)

7 komentarzy:

  1. Podkładki są prześliczne:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczne te podkładki! Jak się udał spacerek?
    Mam nadzieje, że te 2 tygodnie szybko Ci zlecą i nie będzie tak źle.
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te babeczki-podkładeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie trafiłam na stronkę Inspirello i jest świetna.Bardzo pięknie zrobiłaś podkładki.Super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak tutaj słodko i pięknie:) cudowne podkładki zrobiłaś, ten babeczkowy motyw od dawna bardzo mi się podoba:) i te babki z Biedronki ciekawie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te podkładki!!!

    widze że mam u Ciebie duże zaległości:)Postaram się już takich nie robić:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...