29 listopada 2014

Moje postanowienie o wykorzystywaniu zebranych serwetek wprowadzam sukcesywnie w życie. Serwetki z aniołkami już dawno weszły do polskich sklepów, ale ja skusiłam się na nie dopiero teraz. Powstały bombki w szarości, z dodatkiem złota. Początkowo myślałam, że to połączenie kolorystyczne nie jest zbyt udane, ale chyba się nie gryzą :P


Tył bombki ozdobiłam sztucznym śniegiem i złotym brokatem.


I tym sposobem powstał komplet 4 bombek w aniołki :)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! Lecę piec szarlotkę piernikową :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo się udały....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te bombki! Złote dodatki pasują, bo ożywiają czarno - białe aniołki :) Śliczna ozdoba na choinkę! A ta szarlotka... Mmmm... Daj kawałek :D

    OdpowiedzUsuń

  3. Bombki są urocze , uwielbiam te retro dziewczynki!.
    Przyznam ,ze wśród naszych ozdób choinkowy, jest jedna bombka z podobnym motywem -ale to ,,gotowiec,, ze sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...