18 listopada 2014

A gdy jest już ciemno.....

 

A że ciemno jest jak wstaje i kiedy się kładę, to trzeba sobie umilić czas. Wkrótce więcej migawek z mojego pokoju. Zaniedbałam go trochę... Może bardziej niż trochę. Wstyd się przyznać, ale w witrynce stały jeszcze zajączki i jajka :O Z urlopu wróciłam z nową energią i ochoczo wzięłam się za sprzątanie i dekorowanie. Jeszcze nie jest w 100% świątecznie, ale część ozdób będzie całoroczna. Witryna zapełniła się książkami i innymi papierzyskami, więc na dekoracje została tylko jedna półka. Myślę, że na wyglądzie zyskał też kącik wypoczynkowy. Kolory dominujące: zieleń i beż.


Plakaty koniki Dala oraz z napisem Dream pochodzą ze sklepu NieTylkoNa. Poduszki ozdobione są wprasowanką typu Flock (meszek) również ze sklepu NieTylkoNa.
Wkrótce pokażę więcej, bo zdjęć mam przynajmniej na 2-3 posty wraz z DIY :) 
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...