9 sierpnia 2012

Wiecie co Wam powiem? Jesień zbliża się wielkimi krokami i wcale mi się to nie podoba. Z chęcią ewakuowałabym się do jakichś ciepłych krajów. :)
A jak na razie to pozamęczam Was jeszcze moją witryną. Na razie zakończyłam jej aranżację, będzie trzeba pomyśleć już nad jakąś wystawką jesienną.
Pierwszą półkę możecie zobaczyć w poprzednim poście, dzisiaj środkowa i cała witryna. Wydrukowałam popularne ostatnio obrazki z serii Keep Calm and.... z napisami dla mnie bliskimi. Grafiki dokleiłam pobrane z internetu.
 

Uszyłam również tildowego manekina, od dawna mi się podobał, aż w końcu się zebrałam i zrobiłam.
Pytaliście ostatnio o całą witrynę, wcześniej pokazywałam dosyć pustą, tutaj już na jakiś czas zapięta na ostatni guzik.
Nieskromnie przyznam, że uwielbiam ten mebel ;)
Co jeszcze z nowości w moim pokoju? Szwagier okleił mój brzydki gresowy parapet. Okleina to dobra sprawa na szybką zmianę wystroju. No i co najważniejsze tania. Szkoda tylko, że kwiatki nie są na białym tle tylko na żółtym.
No i tanio kupiłam ładną firankę kojarzącą się dla mnie z latem.
To by było na tyle z moich 8 metrów kwadratowych. Następnym razem pokażę już jakiś twory- wytwory ;)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Wisze Ci maila jak tylko się ogarnę i przy okazji poprawie twoje obrazki bo strasznie denerwują mnie te białe kwadraty, są kompletnie nie potrzebne :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...