31 sierpnia 2012

Dzisiaj będą wszystkim znane i w większości lubiane zawieszki z Beads. Bransoletka dla siostry i prosty 'składak' dla mnie.
Czy wspominałam kiedyś, że lubię kubki? Tutaj możecie zobaczyć starsze nabytki. Ostatnio wypatrzyłam kolejne fajne i tanie sztuki.Ojj mam słabość do skorup, a ze składowaniem jest problem.

Kubki z serii sweet home kupiłam po 2 szt. każdego i bulionówki. Zrobił się mini komplet na działkę.
Kropeczki i czekoladka pojadą ze mną na stancję, aby mi umilić życie hehe
 Kubek brązowy jest wielki, na długie jesienne wieczory jak znalazł. Pomieści 0,5l.
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Super bizuteria! Kiedys, dawno daaaawno temu, mialam takie kolczyki z czerwonymi rozyczkami. Takie kolekcje kubkow maja swoj urok:) Wsrod dzis prezentowanych podoba mi sie ten zastaw w kropeczki - mega uroczy!

    Jeszcze raz wielkie dzieki za udostepnienie zdjec i za mile slowa o kursiku:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kubki,mnie też zawsze do nich ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubki!strasznie mi się podobają!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także jestem "kubkowata". Teraz zbieram tylko czarno-białe, chociaż patrząc na ten czerwony w kropeczki...na pewno wróciłby ze mną do domu.
    Aaaa...jakby było mało- donoszę różniste filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik z różami uroczy, a kubki świetne sama lubię sobie kupić od czasu do czasu jakiś ;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić taki cudny, duży BRĄZOWY kubek????

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...