11 sierpnia 2014

Dzisiaj jeszcze pozostaniemy w temacie Chrztu św. Ciężko jest coś kupić w prezencie dla takiego malucha. Długo się zastanawiałam co można kupić. Z dewocjonaliami wstrzymałam się, pozostawiłam to dla starszej części rodziny. Pamiętam jak moja młodsza siostra dostała 3 łańcuszki, zbyt małą bransoletkę i 2 Pisma Święte. A czego zabraknie to dokupi się w późniejszym czasie, okazji jeszcze będzie sporo. Postawiłam i na funkcjonalność i na pamiątkę.
Pamiątkowy jest wyhaftowany obraz Maryi z dzieciątkiem. Oprawa profesjonalna, szkło antyrefleksowe, bardzo mi się podoba. Wzór pochodzi ze stylowi.pl, miałam gdzieś na kompie, ale zapodziałam. Posiadam wydruk, który mogę zeskanować, więc jeśli ktoś by chciał proszę o kontakt kateszf@wp.pl z chęcią się podzielę.



Jeśli chodzi o funkcjonalność, to postawiłam na pierwsze książeczki. Myślę, że prędzej czy później trzeba będzie je kupić.


Widoczna seria książeczek przypadły do gustu dla Dorotki. Harmonijka "Oczami maluszka" jest genialna, dla Doroty mało oczy z orbit nie wyskoczą :) Jestem za to zawiedziona "Dotykankami", bo oczekiwałam czegoś bardziej wypukłego i wyczuwalnego. Książka o nocniku jest dostępna w wersji dla dziewczynek i chłopaków.


Jak już zobaczyłam tą książkę to wiedziałam, że muszę ją kupić. Wszystko jest wytłumaczone dosyć profesjonalnie, w razie wątpliwości zawsze mogę coś wytłumaczyć dla dziecka. Ostatnio w Biedronce widziałam tą serię w wersji "Mój przyjaciel śmieciarz czy policjant" ;)


 A jakie Wy macie pomysł na prezent do Chrztu? Na pewno takie rady przydadzą się czytelnikom.
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Z pomysłem na prezent nie jest w/g mnie tak łatwo. To co dostawały moje dzieci to oczywiście pamiątkowe złote łańcuszki. To jakaś lokata, tym bardziej, że samo dziecko nie ma jeszcze bladego pojęcia o prezentach (zazwyczaj). Obrazek taki jak przygotowałaś świetny pomysł, a książeczek nigdy za dużo:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...