2 kwietnia 2014

Witajcie Kochane (Kochani?) :) Trochę się odrywam od pisania zaliczenia na praktyki, bo przysypiam już nad klawiaturą. Czytam Wasze blogi i widzę, że co poniektóre z Was też nie mogą się dostosować do nowego czasu. Ja dzisiaj ledwo wstałam z łóżka...


Dlatego przesyłam dla Was moc kolorów, siły no i słodkości. Wprawdzie trochę się ochłodziło (przynajmniej u mnie), ale robi się coraz bardziej zielono :)


Słoneczko przygrzewa, wszystko budzi się do życia. Jeszcze żeby przegonić te wszystkie MISIE wspomniane przez Anię <klik> Ale mam nadzieję, że z biegiem czasu i przyzwyczajenia pozbędziemy się wszystkich i zostaną tylko te miłe pluszaki :)


W ciągu dnia szkoda mi czasu na drzemki, bo krótkie mi nie wystarczą, a w 3 godziny poświęcone na sen mogłabym zrobić tyleee rzeczy. I wiecie co robię gdy kawa nie pomaga? Ćwiczę. Wtedy jestem tak doładowana i rozbudzona, a do tego krew lepiej krąży i robi się przyjemnie ciepło :) Bo ja zmarźlak jestem :)


Trzeba lecieć do spraw przyziemnych ;)
Przepisy na blok czekoladowy <klik> i babkę <klik>
Pozdrawiam słonecznie!

8 komentarzy:

  1. Ja zasypiam wieczorami nad robotą. Wczoraj pisanka wypadła mi z ręki, a ja nawet tego nie zauważyłam. Spałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie smacznie i pięknie u Ciebie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię zmiany czasu, nie mogę wstać z łóżka i tylko kawą się ratuję. miłego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A moje dzieci zadziwiająco szybko się przestawiły... mi już tak łatwo nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zmiana czasu to okropnosc! Ale u Ciebie wiosna na calego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - ćwiczenia pomagają i w rozbudzeniu i w dogrzaniu się. :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. No mnie właśnie pobudza praca w ogrodzie:) Śliczne prymulki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wiosennie u Ciebie :) Ja na szczęście nigdy nie miałam problemów ze zmianą czasu ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...