31 grudnia 2013

Strasznie podobają mi się podsumowania roku w formie zdjęć. Tak więc w ramach przypomnienia dla mnie i dla Was, wydarzenia jakie zapadły mi w pamięci z 2013r. 

Styczeń minął pod znakiem śniegu. 

Luty. No właśnie. Luty. Umknął mi zarówno w zdjęciach, jak i na blogu ( tylko 2 posty). Widocznie był to dla mnie ciężki okres nauki. Lutego nie było to i fotek nie ma ;)

Marzec minął mi jajecznie. No i rozpoczęła się moja przygoda z haftem wstążeczkowym.

Kwiecie, maj oraz czerwiec kojarzę wyłącznie z podróżami. Najpierw był Wrocław, później Czechy i Austria. Ojj, działo się i było bardzo fajnie :)

Lipiec nie był gorszy pod względem podróży. Urodziłam się na Mazurach a nawet nie byłam w tradycyjnych miejscach. Zwiedziłam Mrągowo, Mikołajki, Kadzidłowo, Św. Lipkę, Gietrzwałd, Węgorzewo, Giżycko. Przez przypadek trafiłam na kilka lokalnych imprez, jarmarków itp.

Sierpień należał tylko i wyłącznie do Romy, która pojawiła się u nas znienacka :) Taka psia 'wpadka', ale jakże udana i upragniona.

Wrzesień też taki przejściowy jak luty. Ani to lato, ani jesień. Pojawiły się fiolety w moim pokoju.

Październik, początek nowego roku akademickiego, sezonowe jesienne owoce, kolejny haft wstążeczkowy.

W listopadzie Foxi miałby 8 lat...

No i grudzień, dużo światełek rozświetliło mieszkanie i miasto :)

Postanowień nie robię, no może jedno- będę pstrykać fotki na pamiątkę z każdego miesiąca, aby później było co wspominać :) Folder 'do wywołania' również już utworzony, bo jednak co na papierze to na papierze. Tylko gdzie ja wydrukuję prawie 400 fotek? Może znacie jakieś miejsca w siedzi zajmujące się tym? Jak na razie przemawia do  mnie oferta Rossmana.
Pozdrawiam z nad drineczka i do napisania w Nowym Roku 2014!

3 komentarze:

  1. fajne podsumowanie

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie fotopodsumowanie jest bardzo fajne, a co do zdjęc- ja zawsze wrzucam w google hasło wywoływanie zdjęc i wyszukuję sobie aktualnie najlepszą ofertę.
    najlepszego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super...Na wszystkie dni Nowego Roku życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku, obyś jednym krokiem mijała przeszkody, byś czuła się silna i wiecznie młoda...Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...