31 października 2013

http://libby-bonjour.blogspot.com/2011/09/halloween-printables.html

Dzisiaj miałam bardzo udany dzień. Pogoda dopisała, pograbiłam liście na działce, pomogłam w ostatnich przygotowaniach na cmentarzu. Uchodziłam się, ale jestem zadowolona :) Teraz można włączyć jakiś film i 'poobchodzić' Halloween. Czekam też na dzieci, aby dać im słoiczki ze słodkościami, ale jakoś w tym roku nikt nie puka do drzwi :( Może jednak rodzice zabronili dzieciom chodzić po domach? Roznoszone ulotki o kulcie diabła i pogańskim święcie może zrobił swoje?  Moim zdaniem kulturalne obchodzenie Halloween to nie jest nic złego. Dzisiaj to dzisiaj, a jutro można popaść w zadumę nad przemijaniem i powspominać zmarłych, odwiedzić ich groby. Mamy na to 2 dni, ale także w ciągu roku można iść na cmentarz, do kościoła. No nie wiem, ile ludzi tyle opinii i zdania zawsze będą podzielone jak w wielu kwestiach.
Życzę Wam spokojnego wieczoru i ostrożnego weekendu spędzonego z rodziną.
Pozdrawiam i do napisania już w listopadzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...