17 października 2013

Paczki powysyłane, większość już dotarła, kobitki zadowolone, dobre uczynki spełnione, więc i końcówka tygodnia miła. Szybka kawa na reanimację i można tu i ówdzie popisać. Ale wracając do dobrych uczynków. Wy również możecie się do nich dołączyć. To właśnie na Waszych blogach znalazłam informację o dziewczynce, która na urodziny chce dostać dużooooo kartek. Ja kartki lubię robić, a nie mam dla kogo, więc pomysł wydawał mi się fajny, cel szczytny. Z tego co się orientuję Oliwia dostała już mnóstwo kartek! Ale jeszcze jest czas na wysłanie kolejnych kartek :) Na pewno będzie przeszczęśliwa. Jeśli chce się dołączyć, tu jest link do całej akcji: Kartka dla Oliwii
Ja swoją kartkę wykonałam dzięki uprzejmości Ewy z bloga Zakątek Dzieciątek która podzieliła się ze mną informacjami na temat wykonania shaker box'a. To była dla mnie nowość, nigdy nie widziałam takiej kartki i jestem zafascynowana tym pomysłem. Oto moje efekty:

Również środek, oprócz życzeń zawierał naklejkę pasującą kolorystycznie.
Przy okazji wstawię jeszcze kartkę, którą zrobiłam zaraz po kupnie drukarki. Miałam takie ciśnienie coś zrobić papierkowego! A przy okazji sprawdziłam i zapoznałam się z drukiem kolorowym, który początkowo mnie nie zachwycił, ale już mam wszystko poustawiane i jest ok.

Jeszcze w temacie papierowym, to po prawej stronie znajdziecie nową zakładkę z przydatnymi linkami. Znajdują się tam darmowe grafiki, szablony na bloga, ramki, dosłownie wszystko co może się przydać na różne okazje. Dlatego zachęcam do przeglądania i korzystania, bo naprawdę można trafić na perełki. Właśnie ptaszek z shaker box'a pochodzi z jednej ze stron. W miarę czasu i znajdowania czegoś ciekawego, będę na bieżąco wrzucała linki, więc nie jest to zakładka nierozwijająca się i zamknięta. :)
Jeszcze kilka propozycji na Halloween:
Pozdrawiam! Już niedługo weekend!

2 komentarze:

  1. Obie ładne ale ta dla Oliwki jest przeurocza no i na pewno przyniesie Oliwce dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki bardzo mi się podobają. Podziwiam..... Patrząc na takie prace już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl, żeby spróbować jakąś zrobić....ale nie wiem, czy starczy mi cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...