26 maja 2013

Dzisiaj mamy specjalny dzień. Dzień Matki. Trochę mnie on zaskoczył, bo do wczoraj byłam pewna, że to dopiero za tydzień. I właśnie na za tydzień miałam przygotowany prezent. Trochę szkoda, że go nie dam, bo to żadna z rzeczy materialnych. Dlatego dzisiaj czym prędzej z siostrami pobiegłyśmy po kwiaty. Nasza Mamuśka (pewnie jak i Wasze) jest wyjątkowa. Nawet pod względem prezentów. Z upominkami dla niej zawsze mamy problem. Dlatego w tym roku jej święto obchodziłyśmy skromnie.
Wszystkim Mamom życzę radości, miłości i samych słonecznych dni w życiu!



1 komentarz:

  1. Moim najlepszym a zaraz niezwykle prostym pomysłem na Dzień Matki były kolorowe karteczki "Wszystkiego Najlepszego dla Mamy" przyczepione w każdym możliwym miejscu (w książce, w szafce, pod kołdrą, w samochodzie itp.) - tak mnie naszło na wspomnienie gdy przeczytałam Twój post :)

    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...