3 czerwca 2012

Mój blog zarósł kurzem, a to dlatego, że nic konkretnego u mnie się nie dzieje. Ostatnie tygodnie spędziłam na nauce, ale 2 najgorsze egzaminy za mną. Resztą się nie przejmuję :) Rękodzielniczego nic nie poczyniłam. Za to dużo zaplanowałam i zaczęłam, mam nadzieję, że niedługo przyjdę tu z efektami :) A jak na razie mam dla Was bukiet polnych kwiatów i nie tylko :) Tak na rozchmurzenie tej okropnej pogody- u mnie już od ok. 5 dni pada z malutkimi przerwami.
 A tu w końcu znalezione kwiatki do moich doniczek (nie mam pojęcia cóż to ale mają ładny kolor) i serduszka w użyciu.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Kwiatki ładnie dopasowałaś do tych doniczek,a i serducha znalazły swoje miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki przypominają mi szarłat (amarantus),ale nie jestem pewna czy są odmiany doniczkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja życzę, żeby plany rękodzielnicze szybko zmieniły się w czyn :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...