1 września 2015


Witajcie w ten wrześniowy (to już?) późny poranek :) Słoneczko pięknie zagląda mi do mieszkania, w powietrzu czuć coś innego, jesiennego, ale jeszcze letniego. Dzieci odświętnie ubrane idą lub wracają z rozpoczęcia roku szkolnego, zaczął się większy ruch na osiedlu. A ja mam wolne, ale wcześniej wstałam i tak bez pośpiechu (w końcu) zrobiłam śniadanie i postanowiłam wpaść zobaczyć co u Was :)


Życzę Wam miłego dnia, uczcijcie jakoś ze swoimi rodzinami zakończenie wakacji i rozpoczęcie roku szkolnego. Koniec laby! Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Kasiu, ja już rozpoczęłam nowy rok szkolny, bo moje dwa Staśki poszły do pierwszej klasy, a babcia jak to babcia drżała od rana. Zresztą niepotrzebnie, bo chłopacy zachwyceni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, że chłopcy zachwyceni, oby ten entuzjazm utrzymał się do samiuśkiego końca roku szkolnego :)

      Usuń
  2. Nasza wnucha ruszyła do przedszkola ;-)
    Pozdrawiam w sobotnie popołudnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...