30 października 2014

Postanowiłam wprowadzić na bloga trochę postów nie związanych z rękodziełem. Mamy jesień, nastąpiła zmiana czasu, wieczory zrobił się długie i mroźne. A co jest najlepsze o tej porze roku? Oczywiście gorące herbaty :) Ja od lat kupuję herbaty w sklepie Czas Na Herbatę. Smakują mi, mają wyraziste smaki i bogactwo produktów. Co raz wprowadzają nowe smaki. Ja aktualnie czekam w swoim sklepie stacjonarnym na herbatę zieloną Matcha, do wypieków. A co do picia? Ja wypróbowałam i polecam smaki:

Chwila przy kominku: "herbata czarna wietnamska (Orange Pekoe), herbata zielonej Sencha z dodatkiem rodzynek, skórki pomarańczy, cynamonu oraz płatków róży."

 Power Tea: "dodatki w postaci imbiru, gałki muszkatołowej, kardamonu, mate, pieprzu oraz goździków zbudowana na bazie klasycznej czarnej herbaty."

Rabarbara: "owocowa mieszanka składająca się z hibiskusa, rabarbaru, jabłka, porzeczki, owocu czarnego bzu i aromatu. " Od siebie dodam, że rabarbaru jest naprawdę sporo i czuć go wyraźnie co nie wszystkim może odpowiadać.

Grzaniec galicyjski: "mieszanka zawiera cynamon, goździki, czarny bez, tarnina, czarna jagoda, aronia, głóg, jarzębina, jabłko, owoc róży oraz hibiskus."

Przedstawiłam Wam herbaty czarne i mieszanki samych owoców. Mam chęć na zieloną z dodatkami, świąteczną serię, ale muszę dopić te herbatki które mam. No i nie wszystkie są dostępne w sklepie stacjonarnym. Jedyne herbaty które mi nie smakują to czerwone, nawet z dodatkami mają bardzo nieprzyjemny smak i zapach. Czerwona to tylko z ''pampersa'' ;)
Do herbatek zawsze dodaje jakieś ''wkładki'' w postaci: miodu, soków owocowych, cytryny, malin, świeżych owoców (nektarynka, gruszka, pomarańcza), pigwy i jej przetwory, konfitury, nalewki, rumu. Do herbaty można dodać wszystko!
W związku z pracą nauczyłam się też pić kawę, ale nie robię tego z przyjemnością, niezbyt lubię jej smak i zawsze robię bardzo słabą z dolewką sporej ilości mleka. Ale miałam kilka kaw nierozpuszczalnych smakowych z CNH i również mają intensywny smak i zapach.
Takie herbaty i kawy są też dobrym pomysłem na prezent. W sklepie można skomponować wybrany zestaw. Wraz z koleżankami dla swojej promotorki wybrałyśmy zestaw 3 herbat, 2 kaw, cytrynek marynowanych i migdałów w białej czekoladzie.
Swego czasu był szał blogowy na herbaty z Marks&Spencer, mam chęć spróbować, może kiedyś trafię do tego sklepu :)
A Wy, jakie herbaty i kawy pijecie? Z jakich firm? Jakie smaki? 
Mój post nie jest oczywiście sponsorowany, po prostu lubię tą firmę :) Informacje o herbatach i ich zdjęcia pochodzą ze strony Czas Na Herbatę.

5 komentarzy:

  1. Bardzo smakowity post, aż chciałoby się spróbować tych wszystkich pyszności. Herbatek staram się unikać, pijam tylko zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało aż u mnie....Pychotki...pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pić dobre herbatki, szczególnie jesienią i zimą kiedy na dworze plucha - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo aromatyczny post - zapachniało herbatką :) Ja lubię kawusię wyłącznie pół na pół z mlekiem i trzema łyżeczkami cukru - najlepiej brązowego ;) Herbatki lubię, ale przyznam się, że nigdy nie szukałam specjalnie jakichś wyjątkowych smaków... teraz widzę, że sporo mnie ominęło :) Faktycznie to świetny pomysł na prezent :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...