8 stycznia 2011

Choinka

Z powodu późnego założenia bloga, powrócę jeszcze do świąt Bożego Narodzenia (widziałam już na blogach wiosenne nastroje). Od niedawna interesuje mnie styl wiejski, schabby chic, vintage z odrobiną romantyzmu- ot taki misz-masz. Dlatego w tym roku postanowiłam ustroić choinkę na ludowo :) Zakupiłam pełno ozdób słomianych, nasuszyłam pomarańczy, nagniotłam pierniczków z masy solnej i oto powstał taki bezbombkowy twór:
Na początku trudno było się przywyczaić, że nic nie odbija  światełek, ale pomarańcze zadziałały jak witraże, co dało całkiem fajny efekt :)

Dzisiaj już choinka została schowana, a szkoda, bo lubiłam posiedzieć wieczorem przy włączonych lampkach. Na szczęście zostały jeszcze światełka na oknie w pokoju :)
W następnym roku choinkę będzie stroiła moja młodsza siostra, ciekawe o wymyśli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...