26 maja 2014

 

Dzisiaj mamy bardzo wyjątkowy dzień. Dzień Mamy. Wszystkim Mamom życzę dużo cierpliwości dla swoich pociech, miłości otrzymywanej na co dzień i spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych, na których spełnienie pewnie często nie macie czasu. Ogromu pracy, czasu i zaangażowania jaki wkładacie w wychowanie swoich pociech i utrzymanie rodziny w dobrze funkcjonującej grupie chyba nikt nie jest w stanie zrozumieć tak jak druga Mama. Chciałabym, aby dzieci i mężowie doceniali Wasze wysiłki. Dzisiaj jest Wasz dzień kochane Mamy, więc zróbcie coś tylko dla siebie, odejdźcie od garów i innych przyziemnych obowiązków.
Ja specjalnie dla swojej Mamuśki upiekłam ciasto z rabarbarem i budyniem, pychota :) A razem z siostrami zorganizowałyśmy relaks podczas pedicure u kosmetyczki :) A Wy co przygotowałyście dla swoich Rodzicielek?


Pozdrawiam słonecznie, ale uważajcie na promienie, bo ja aktualnie jestem czerwona, a moja skóra cierpi. Ot, mądrość...

8 komentarzy:

  1. mmm....Zjadła bym:)))szkoda, ze zeby zjesc takie pysznosci musze sobie je sama upiec:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mi podrzucić - uwielbiam ciacha , a na skórę kwaśne mleko, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, musiało być pyszne!!! A jeszcze ten relaksujący akcent... super!!! Moja mamuśka dostała słonecznik i kilka drobiazgów, no i, ponieważ obie lubimy sobie fajnie pojeść, przygotowałam sałatkę z kurczakiem, mrożoną kawkę i spędziłyśmy miłe popołudnie, okraszone zabawą z moim synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, naprawdę polecam zrobić to ciasto, aż tak ciężko i długo go się nie robi :) A smak jest tego wart.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie było:) A dziś jest też wyjątkowy dzień :) i moi rodzice, chociaż ja jestem już baaaardzo pełnoletnia +++, już do mnie dzwonili z życzeniami. Pozdrawiam cieplutko. Kasiu. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda smakowicie i narobiłaś nam wielkiego apetytu - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...