25 lipca 2011

Zestaw działkowca

Zaczęło się od rękawic. Są one niezbędne przy grzebaniu w ziemi. Nie wiedziałam jaki kolor wybrać, więc zalosowałam. Padło na róż. Jeśli mi się to uda to zostanę przy nim w gadżetach działkowych.
Rozłożyłam też stary pasek na części pierwsze. Dzięki temu uzyskałam sporo czarnych ćwieków. Od razu pomyślałam o przeróbce obroży. Do latania luzem po działce jak znalazł. Oczywiście nie dla mnie, a dla Foxiego :)
Pies na działce oczywiście nie może się nudzić. Ma sporo zabawek, ale potrzebował jednej jedynej działkowej. Kolor już dobrałam do wszystkiego ;)
A tu cały różowy komplet.
Żałuję tylko, że oferta Biedronki z ogrodowymi narzędziami w kwiatki była przed tym zanim dowiedziałam się, że będę miała ogródek. Ale może te rzeczy będą jeszcze w tym sklepie?
Pozdrowionka!

2 komentarze:

  1. jak tu różowo :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki i w ogóle. A narzędzia z biedronki w kwiatki odradzam - połaszczyłam się na pazurki i łopatkę - nadają się tylko i wyłącznie dla dzieci do piaskownicy, albo ozdobienia pakamerki z narzędziami :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego ogródkowania :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...