10 lipca 2011

Bez zdjęć

W chwili wolnego czasu wpadam się przywitać i podziękować za odwiedziny :) Zajęta jestem pracą. Niestety nie twórczą. Ale jeszcze kilka dni i 'listonoszowanie' się skończy i mam nadzieję, że zacznę coś działać. Mam głowę pełną pomysłów, ale przyznam się, że w pewnym momencie nie chciało mi się nic robić. Dlatego też dzisiaj będzie pusto, bo nic nie zrobiłam. Dodam jeszcze, że uzupełniłam zapasy w postaci butelek, szkatułek itp. Planuję  zrobić kilka rzeczy dla siebie i rozwinąć się w technice decoupage, bo jakoś przestało mi wystarczać oklejanie serwetką. Czas spróbować czegoś innego. Znalazłam kilka blogów z fajnymi instrukcjami, więc może nie będzie tak źle. Zamówiłam też hafcik z psami, są to 3 małe obrazki, ale kupiłam je szczególnie dla jednego- westika.
Przypominam też o candy. Link jest obok, a post niżej.
Podrawiam i życzę miłego tygodnia!
Kaśka

1 komentarz:

  1. Czasami tak jest, że ma się lenia. wiem coś o tym, na przykład ja tak miałam dziś:( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...