30 grudnia 2015

Witajcie po świętach! Widzę już u Was ostatnie w tym roku posty, więc i ja coś naskrobię. Święta minęły u mnie spokojnie i w rodzinnej atmosferze, nawet trochę odpoczęłam ;) Ale jeszcze kilka dyżurów i urlop. 
Podsumowania? Nie tego roku... Postanowienia? Kilka mam, przede wszystkim w końcu zadbać o siebie, bo organizm nie jest głupi i daje sygnały, że coś jest nie tak. Pierwsze kroki poczynione, wizyty u specjalistów umówione. Jeszcze tylko znaleźć w sobie silna wolę do zmiany diety i regularnych ćwiczeń. Mam nadzieję, że jeden rozwiązany problem pociągnie za sobą resztę... I jak ktoś z Was ładnie pisał- żeby te supły się w końcu porozwiązywały, jeden po drugim. Takie drugie postanowienie, marzenie, to aby w przyszłym roku moja choinka była ozdobiona ręcznie robionymi bombkami, zawieszkami haftowanymi. Zbieram wzory, czas zacząć wyszywać :) 


A tu kartka wyszyta dla Ani, miłośniczki kartek pocztowych, listów. Jak zobaczyłam serię tych wzorów, od razu pomyślałam o niej :)


Ja również dziękuję za wszystkie życzenia- te w komentarzach, smsach, mailach, pocztówkach oraz osobiste! Budujące jest to, że ktoś o mnie pamięta :)
Jutro Sylwester, tak więc życzę Wam szampańskiej zabawy, szczęśliwego Nowego Roku, oby nie był on gorszy niż 2015! No i dużo zdrówka, bo bez tego ani rusz! Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Cudna karteczka!! A i bombka niczego sobie!! :)
    Do Siego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie Kasieńko również szampańskiej zabawy, na Nowy Rok dużo zdrówka, szczęścia i miłości.Miej się dobrze kochana!Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...