5 grudnia 2015

Święta coraz bliżej, a ja chcąc nacieszyć się całą świąteczną otoczką już pod koniec listopada ubrałam choinkę. Przez ostatnie kilka dni dekorowałam resztę mieszkania. Świąteczna atmosfera na 100% :) 
Jutro druga niedziela adwentu, a poniżej moja wersja świecznika adwentowego. Kupiłam go w bardzo przystępnej cenie na tchibo.pl 


Kalendarz adwentowy z KIKa, w tym roku z mądrymi cytatami do codziennych przemyśleń. Forma, jak ja to nazywam, niezobowiązującej choinki z użyciem washi tape:) Powieszona tuż przy drzwiach wejściowych, tak żeby każdy kto ma ochotę "poczęstował się" dobrym słowem na dany dzień.


Tradycyjnie jak co roku- witrynka, królowa salonu. Napis Xmas z Jysk. Świeczki na baterie, na których punkcie mam w tym roku bzika, z Ikea.


A poniżej widzicie nowość ze sklepu NieTylkoNa... Świetne lustrzane wprasowanki. Niewielkim kosztem i nakładem pracy można uzyskać oryginalną dekorację, a może nawet prezent pod choinkę dla wielbiciela ciekawych dekoracji do wnętrz? Pasuje nie tylko na święta, ale także do stylizacji glamour czy nowoczesnych. Wszystko zależy od wzoru wprasowanki i pomysłu dekoratora :)


Zobaczcie jak pięknie odbijają światło w dzień i w nocy


I jeszcze plakat z NieTylkoNa... przerobiony z wzoru haftu krzyżykowego :) Bardzo lubię motyw haftu na różnych dekoracjach.


To jeszcze nie koniec dekoracji, bo czekają na nie kuchnia i sypialnia, tak więc do zobaczenia! Lecę do Was, bo widziałam, że też już coś tam przygotowujecie świątecznego. No i udanych Mikołajek!




3 komentarze:

  1. prasowanki lustrzane a to cudo Nie słyszałam o czymś takim Wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stroik, świetny, bo świeczki starczą na kolejne święta.Poduszki są cudaśne.Ja mam kuchnię już ustrojoną i salon, nie mogłam się doczekać i już w listopadzie dekorowałam mieszkanie.Bogatego gwiazdora! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jak pięknie, jak świątecznie. Cudownie ta czerwień kontrastuje zarówno na choince, pod choinką jak również w postaci poduszek. Ponadto poszewki ślicznie błyszczą:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...