27 października 2013

Jak mija Wam niedziela? U mnie spokojnie i leniwie. Dawno nie brałam się za coś większego do roboty, bo cały czas zajmuje mi pisanie różnych prac na studia. A jak przyjadę do domu na weekend to tak szybko czas mija, że już muszę wyjeżdżać. Ale wczoraj tak mnie ręce swędziały, że musiałam coś zrobić. I tak powstał mini świecznik o nazwie "Ona i on" :) Chyba nie muszę pisać dlaczego tak, a nie inaczej. ;) Na 'szklaneczce' są oczywiście naklejki z NieTylkoNa.


Po zapaleniu świeczki ukazał mi się fajny efekt 'ducha' na ścianie.


Mała rzecz a cieszy, prawda? :)
Nie może zabraknąć też mojej księżniczki, która w tych różach wygląda uroczo, pomimo poruszonego pyszczka. Zrobienie jej ładnego, nieporuszonego zdjęcia to wyzwanie.


Ostatnio dostałam od deliratio zawieszkę i broszkę z filcu. Ale miałam niespodziankę. Obie rzeczy mają już swoje miejsce :) Dziękuję!

Pozdrawiam serdecznie w tą mglistą pogodę i 'o nowym czasie' :)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...